Snart dags för julshopping

Nu är det snart dags för julshopping vilken känns orimligt i skrivande stund. Detta är nämligen ett av de inläggen jag lägger in i förtid, något jag roar mig med då och då. Detta skrivs samma dag som jag pratade om Los Angeles, dvs. den 3:e Juli. Fast nu är det ju Oktober och rusk, inte alls lika härligt som det var i somras.
 
Jag har en liten förhoppning om att pokersidan jag spelar på skall ha gett mig tillräckligt med vinst för att jag har varit utomlands, det är i alla fall planen. Eller var i alla fall planen kanske man skall säga, nu är det ju senare helt enkelt :-)
 
Jag kommer nog att komma med en hel del julklappstips på bloggen, men då måste jag ha mer julstämning själv. Nu, i Juli, är det svårt att julrimma och tänka skinka och gran.

Kommentera här: