Dags för sängen

Nu börjar jag bli ovanligt trött. Även om klockan bara är elva tror jag att jag börjar göra mig i ordning för natten. Kanske läser jag en stund eller ser ett avsnitt av någon serie, men pyjamasen känns just nu väldigt lockande. Fast jag har ju massor av godis som jag inte har ätit upp, så borsta tänderna är nog ingen idé. Jag vet ju att jag kommer ligga i sängen med munnen full av choklad ett par minuter senare. Då kan man verkligen strunta i tandborstningen.
 
Viklket otroligt åskväder det var tidigare. Det var ett tag rakt över mig, och jag hörde att det brann i både Täby och Sollentuna av blixtnedslag. Tur man inte var ute och spelade en runda golf eller vilade under ett träd. Det hade varit förargligt. Jag skrev tidigare idag om att Sverige vann över Frankrike i fotboll. har ni inte läst om det kan ni göra det på Expressen.

Kommentera här: