Det var visst fotboll

Det visade sig att det inte alls var Hockey som jag trodde innan utan Fotboll. Men jag hade nog rätt i att Sverige gjorde mål för det står 1-1 just nu. Det är ganska kort kvar tror jag men jag har ingen aning om hur lång en period i fotboll är. Men andra perioden är nog slut typ nu så det är säkertt en spännande match. Mot Frankrike var det, är inte de jättebra? jag har för mig att de vann både VM och SM sist, men jag har inte helkoll. Jag vet att det inte var Manchester United i alla fall, så jag är inte helt bakom flötet. Men hoppas att de får vara med i VM nästa år för Zlatan förtjänar verkligen att få vinna något. Han har alltid kämpat på och varit glad och trevlig. Jag gillar Zlatan bäst av alla Fotbollsspelare jag känner till. Den andra, Kim Källström, verkar vara lite efterbliven. Men han var bra på fotboll förr i tiden.
 
 
Jag funderar på att gå ut en sväng igen, bara för att vädret är så härligt. jag var på en promenad med en kompis direkt efter jobbet, men jag vill nog ut igen. Jag borde nog skaffa hund. I alla fall på sommaren, sen kan man släppa ut den i det fria så den får leva sitt liv som den vill. Sedan kan man köpa en ny hund nästa sommar.

Kommentera här: