Oj vilket väder

 
 
Det har varit så underbart härligt väder den senaste tiden att jag helt enkelt glömt av att blogga. Jag har varit utomhus och jobbat. Jobbat och varit utomhus. Det är i stort sett det enda jag har gjort sedan sist. Jag har nog sett varenda millimetar av Djurgårdenb och Skeppsholmen så mycket som jag har promenerat den senaste tiden. Otroliga skavsår har jag dragit på mig också.
 
Jag undrar om Sverige leder? Jag hörde ett förfärligt vrål och ingen har väl missat att Sverige möter något annat land i en viktig match i en jätteviktig turnering. Jag är ungefär lika insatt i det som jag är i politik, vilket är exakt den mängden av insatthet man kan kräva av ämnen som dessa.
 
Nu får jag väl gå och sätta på TV:n och se vilken sport det rör sig om. Så här års brukar det väl vara Hockey-VM tror jag? Har Foppa gjort mål tror ni? Det brukar vara populärt.

Kommentera här: