Trött oich talanglös

Idag har jag varit riktiugt trött. Det blev ett par glas vin igår och det fick jag betala för idag. Jag sov ovanligt länge och har bara varit inne och slappat framför tv:n hela dagen. Hittade någon ny serie på Netflix som verakr hyfsad. Travellers heter den.
Jag orkade inte riktigt laga någon mat idag, så det blev McDonalds till lunch och Pizza till middag. Vansinnigt nyttig dag alltså.
Idag blir det ingen alkohol alls, så jag hoppas jag är mycket piggare imorgon när jag vaknar. Alkohol och jag funkar inte ihop, jag blir alltid jättedålig av bara ett par glas. De få gånger jag har festat till ordentligt har jag varit sjuk i flea dagar efteråt. Verkligfen inte värt det. Nu är det mer TV på gång.....slötittade lite på Talang tidigare. Fy FAN vilken skit!

Kommentera här: