Länge sedan

Nu var det ett tag sedan jag bloggade och jag vet inte varför riktigt. Jag var så glad när jag skaffat mig en blogg, men så kom jag av mig nästan direkt. Jag skall försöka bättra mig från och med nu.
 
Jag har haft det bra sedan sist, men med mycket jobb. Jag har haft massor av resor, ochy det gillar jag inte. Jag är inget fan av att flyga, så resor tar på mina krafter. När jag reser privat tar jag alltid ett piller - typ valium - men det funkar inte när jag skall träffa folk i jobbet. "Hej, här kommer jag och är lite hög. Skall vi göra business?"
 
Så det blir att krampaktigt hålla fast planet i luften. Jag är övertygad om att kraften med vilken jag håller armstöden (eller grannens arm) står i direkt realtion till planets lyftkraft. Exempelvis är jag fruktansvärt hårdhänt vid start, och det verkar vara melodin eftersom alla plan jag åkt med har lyckats lyfta.
 
Nu skall jag se till att skriva lite mer, annars är ju bloggen helt meningslös.  Så något måste jag hitta på som gör att jag inte glömmer bort det. Sätta ett alarm kanske, fast det blir ju fånigt.

Kommentera här: