Solen spelar roll

Nu märker man tydligt hur stor roll solen spelar för värmen än så länge. Även om det inte är kallt på något sätt, så är skillnaden mot igår ganska tydlig. Idag är det inte alls lika varmt, även om man visst kan vara ute.
 
Jag är på väg ut nu, ut på en promenad. Jag hade hoppats att solen skulle orka fram, men det har den inte gjort än så länge. Så nu går jag ändå, sol eller inte spelar mindre roll. Det hade varit skönt att känna solen stråla, men jag klarar mig fint ändå. Det blir nog ingen jättepromenad, men någon timme hoppas jag vara ute. Jag sitter still för mycket under veckorna och försöker passa på att röra mig på helgen. Ibland spelar jag badminton också, och på somrarna händer det att jag spelar golf.
 
Nej, nu skall jag koppla ner nätet ett tag och bege mig ut i friska luften. Det tror jag förövrigt är det sättet som nätet spelar in, att vi är ute för lite. Och när vi väl är ute, då är nätet med oss. Med mobilerna i högsta hugg spelar det ingen roll var vi befinner oss - Nätet är alltid där!

Kommentera här: