California summer

Något jag verkligen vill göra någon gång, det är att uppleva sommaren i California. Så många olika serier och filmer man har sett som utspelar sig där, det är något jag verkligen vill uppleva själv någon gång. Deras långa härliga stränder och underbart konstiga människor verkar vara något helt fantastiskt. Det spelar ingen roll om det är uppskruvat på TV, det måste ju ligga något i det hela :-) Ingen rök utan eld helt enkelt.
 
Det här med bloggandet går ju upp och ner verkar det som. Det var två veckor sedan jag skrev om pokersidor, men idag har jag redan hunnit skriva både det ena och det andra. OCH jag har lagt in en liten hälsning för framtiden. Det tyckte jag själv var en ganska bra idé, ocxh jag tror jag kommer göra ett par till liknande inlägg :-) Det blir ju liksom en överraskning till mig själv också.
 
Trots att det är soligt ute har jag idag ingen lust att vara utomhus. Jag trivs bättre framför datorn idag, och då får det bli så.

Kommentera här: