Lite vinst på pokersidan

Det har gått ett tag sedan sist, men jag har inte glömt bort er. Jag har varit upptagen med att ha sommar, sol och (lite) bad. Midsommaren var riktigt kul, även om det kanske blev lite för mycketr alkohol för vissa av de på festen. Själv höll jag mig ganska lugn och gjorde inte bort mig alls (tror jag).
 
Jag har kommit igång lite med pokern, jag gick på rekommendationen och valde den sajten som de hävdar är den  bästa pokersidan av alla - Titanpoker.com. Jag har vunnit litegrann, men inte något som egentligen räknas. Men så har jag inte spelat alls så mycket heller. Det har ju bara gått knappa två veckor sedan jag började prata om pokersidor, så jag har inte hunnit mer. Men det kommer nog bli mer under semestern (som börjar väldigt snart). Då hoppas jag på mer vinst. Jag satte inte in så mycket pengar som man kunde, så om jag spelar massor kanske jag byter pokersida igen för att maximera insättningsbonusen. Nu vet jag inte hur mycket jag kommer lira, så jag tog det lite lugnt.

Kommentera här: