En morgon av sol

Jag vaknade av något av det härligaste man kan tänka sig: Solen!
 
Att vakna av att solen smeker ansiktet är nog det bästa jag vet. Jag älskar sommar och jag älskar sol. Jag försöker att sova utomhus så ofta jag kan även om det inte var något jag gjorde inatt. Men jag kommer sova under bar himmel många gånger i sommar, det vet jag.
 
Idag har jag inga planer direkt, det blir en tur till Gamla Stan i eftermiddag. Jag har en kompis som  kommer upp från Skåne idag för att jobba. Vi har inte setts på flera år, så det skall bli kul att höra vad hon har haft för sig. Det var hon som ville gå till Gamla Stan, så hon har väl något hon vill se eller göra. Jag är glad och nöjd bara jag får vara ute i detta vädret. Var vi är och vad vi gör spelar mindre roll.
 
Nu funderar jag på om vi borde passa på att käka lunch, jag får kolla med henne och se vad hon tycker. Jag har hört mycket bra om Krypin, så det hade jag gärna provat. Annars hittade jag något i SvD, men det var en gammal artikel.

Kommentera här: