Sense8 - Wow!

Jag har börjat titta på den otroligt populära serien Sense8 på Netflix. Jag har bara sett ett par avsnitt av första säsongen eftersom jag har varit skeptisk innan. Det var tydligen helt fel för herre i min lilla låda vad den verkar cool.
 
Det handlar om ett gäng personer som har någon form av delat psyke. Åtta stycken är de, vilket är rätt uppenbart om man tänker på titeln. Detta kan vara en av de bästa serierna jag har sett, och om allt fortsätter i samma anda kommer alla mina framtida inlägg vara om Sense8.
 
 
 
Om ni inte redan har sett den kan jag varmt rekommendera att ni gör det. Det är en starkare rekommendation än att läsa min blogg, så ni kan ju ana vilka kvaliteter som döjler sig här bakom. Men skämt åsido är det verkligen en serie som bådar gott, och det finns ju två säsonger att se. Nu har jag inte läst på om andra säsongen, så jag vet inte om den håller måttet - men detta är riktigt, riktigt bra!

Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Jag har faktiskt missat den, så tack för tipset! :)

Svar: Jag läste att det bara blir två säsonger tyvärr, men av det jag sett verkar det vara sjukt bra TV :)
fasligtsja.blogg.se

2 marianne cargus:

Jag har inte netflix men är egentligen inte så mycket för TV-tittande...det tar för mycket tid ;)

Svar: Jag håller helt med. Nu har jag både Netflix och mycket annat, men jag tittar inte alls så mycket som förr om åren. =)
fasligtsja.blogg.se

Kommentera här: