V-A-C-A-T-I-O-N

Idag har jag en slapp dag i solen. Jag är bara hemma en kort stund för att hämta lite lunch. Jag gick ut ganska tidigt, och hade tänkt att äta lunch på stan. Men plånboken lämnades hemma, och jag var tvungen att ändra mina planer. Tack och lov hittade jag lite småpengar i bilen så att jag kunde köpa lite dricka, annars hade jag nog svimmat idag. Det är otroligt varmt.
 
 
Så nu har jag fixat mig en macka, tagit med en stor flaska vatten och sett till att minimera risken för att behöva använda offentliga toaletter. Ett väl utfört arbete. Plånboken är med också, men nu är det inte lika viktigt längre. Nu skall jag tillbaka ut i grönskan och njuta av helgen. Men snart, snart är det V-A-C-A-T-I-O-N!
 
Vad gäller Sense8 har jag nu nästan sett klart hela säsong 1. Den är fortfarande riktigt bra, och jag har en julspecial att kolla på mellan säsongerna också. Jag är så sugen på att läsa om serien, men jag är livrädd för spoilers. Jag har redan lyckats läsa tråkiga nyheter, så jag vet redan för mycket.

Kommentarer:

1 Emelie Andersson :

Så skönt med semester :) det har jah också snart

Kommentera här: